ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Το dyosmaraki σε ροκ συναυλία στη Λίνδο - "Think Floyd"

Πρώτη ημέρα διακοπών, μόλις είχαμε καταφθάσει στο ξενοδοχείο στην Κάλαθο μια ανάσα πριν από τη Λίνδο. Εγώ και η Καλλικατζαρελένη τρέξαμε απευθείας στη θάλασσα για μπάνιο. "Πηγαίνετε εσείς, εγώ δεν θα κολυμπήσω" είπε η Μελένια, μα το ύφος της δεν μου γέμιζε το μάτι.... Γνωρίζοντας πως τρελλαίνεται για το κολύμπι η συμπεριφορά της φάνταζε τουλάχιστον παράξενη.....δεν αργήσαμε να μάθουμε την αιτία...... Την ώρα που εμείς πλατσουρίζαμε στην θάλασσα εκείνη βάλθηκε να μάθει πως-που-πότε γινόταν ένα ροκ φεστιβάλ που είχε μάθει πως θα γινόταν στη Λίνδο το ίδιο βράδυ. Μόλις επιστρέψαμε από τη θάλασσα, μασώντας τα λόγια της μας το ξεφούρνισε....
"Λοιπόν τα κανόνισα όλα, απόψε θα σας πάω σε ροκ συναυλία"......
"Εεεεεεε????" Ξεφωνίσαμε και οι δυό....Και για άλλη μια φορά ξέσπασε ο καθιερωμένος καβγάς που τελείται με τον ίδιο και απαράλλαχτο τρόπο κάθε φορά που προσπαθούμε να συνενοηθούμε όταν πρόκειται για μια κοινή έξοδο...
"Που ξανακούστηκε πρώτη ημέρα των διακοπών και να τρέχουμε σε ροκ συναυλίες? Χάθηκε ο κόσμος να πάμε σε καμιά συναυλία παραδοσιακής μουσικής???"
άρχισε να φωνάζει η Καλλικατζαρελένη υψώνοντας τον τόνο της φωνής....
Η Μελένια ανένδοτη, γκρίνια και κακό....Αμα της κολλήσει κάτι άντε να την κάνεις να το ξεχάσει.....Μετά από πολύωρες διαπραγματεύσεις αφού είδαμε και αποείδαμε πως δεν παίρνει από λόγια τι να κάνουμε ? Μια και δυό συμφωνήσαμε να μη της χαλάσουμε το χατήρι....
"Καλά θα μας πεις τουλάχιστον ποιοί τραγουδάνε στη συναυλία?"τη ρώτησα
(δηλαδή όχι πως ξέρω σπουδαία πράγματα από rock μουσική αφού όπως είναι γνωστό τόσο εγώ όσο και η Καλλικατζαρελένη είμαστε fan της παραδοσιακής μουσικής.....)
"Οι Think Floyd"
απάντησε με μια φυσικότητα η Μελένια.....
"Pink Floyd θες να πεις Μελένια?" ρώτησε η Καλλικατζαρελένη
"Οχι Pink Floyd....Think Floyd λέμε.....ώρες είναι να μου πείτε πως δεν τους έχετε ακουστά"

"Κάτι μου λέει το όνομά τους αλλά για θύμισέ μου Μελένια γιατί μάλλον αρχίζω να ξεχνώ"
είπα προκειμένου να αποφύγω την πολεμική σύρραξη που ετοιμαζόταν να ανακινήσει η Καλλικατζαρελένη η οποία είχε νευριάσει από το υποτιμητικό βλέμμα της Μελένιας....
Εσείς τους ξέρατε τους Think Floyd? Εγώ πάντως όχι...Τους έμαθα στη Λίνδο.......
"Λοιπόν οι Think Floyd είναι ένα συγκρότημα που δημιουργήθηκε το 1994 από 4 Αγγλους μουσικούς που ήταν fans των Pink Floyd" απάντησε η Μελένια. "Οταν για πρώτη φορά παρουσίασαν τη δουλειά τους έγινε πάταγος και έτσι συνέχισαν την επιτυχημένη τους σταδιοδρομία εκδίδοντας πάρα πολλά albums. Αλλά για να μην σας τα λέω εγώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στο site
Αντε ετοιμαστείτε δεν θα προλάβουμε βράδυασε...."
Κοιταχτήκαμε με την Καλλικατζαρελένη και κουνήσαμε το κεφάλι μας. Δεν την κρατάς με τίποτα όταν πρόκειται για εκδηλώσεις σχετικά με ροκ μουσική, όταν την παρακαλάμε να την πάμε σε καμιά συναυλία με παραδοσιακά όλο κάποια δικαιολογία βγάζει και δεν ακολουθεί.....
Εμείς θαρρείς και ήταν Μεγάλη Παρασκευή ετοιμαστήκαμε, και μετά από λίγο κινήσαμε για Λίνδο..... Από ότι έμαθα, το rock festival στη Λίνδο πραγματοποιείται κάθε χρόνο εδώ και 3 χρόνια και μάλιστα καθώς λένε με επιτυχία. Εγώ τι να σας πω δεν είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο να εκφέρω άποψη. Ομολογώ πως δεν μου φάνηκαν κακοί οι Think Floyd. Μάλιστα κάποια τραγούδια τους τα απόλαυσα (ειδικά το πρώτο που θα ακούσετε στο παρακάτω βίντεο). Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο από όλα ήταν η σκηνοθεσία. Φωτεινοί προβολείς δημιουργούσαν πολύχρωμα σχήματα που σε ξεσήκωναν μαζί με τον ρυθμό.
Αν δεν έχετε ξανακούσει τους Think Floyd πάρτε μια γεύση από το βίντεο που ετοίμασα...




Μετά τα μεσάνυχτα τελείωσε η συναυλία....φύγαμε....η Μελένια χορεύοντας στο δρόμο σε ρυθμούς ροκ που ακόμη κουδούνιζαν μέσα στο μυαλό της και εγώ και η Καλλικατζαρελένη αποζητώντας το κρεββατάκι μας.....

21 σχόλια:

  1. Και γω θα προτιμούσα παραδοσιακή μουσική ,αλλά όταν πας διακοπές με παρέα είσαι πάντα έτοιμος για αμοιβαίες υποχωρήσεις,αλλιως....!Στην περίπτωσή σας το πακέτο ΄΄τρεις σε μία΄΄ήταν δυνατον να μην τα βρει;
    Η ανάρτηση φυσικά πολύ προσεγμένη!Μπράβο και στις΄΄τρεις''!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νεράιδα με τις τρεις μορφές
    αγαπημένες ιστορίες
    και μελλωδιες μαγικές?

    Δεν ξέρω αγαπημένο μου Δυοσμαράκι
    άλλα τέτοια ορά η μουσική ειναι
    άγνωστη λέξη στο σπίτι με τον
    Αρισταρχο να κοιμάται
    Αύριο θα ακούσω τα κομμάτια και
    θα απολαύσω το βίντεο

    Τώρα όμως απόλαυσα τις τρεις φίλες
    μου...και δεν σου κρύβω ότι η Καλλικατζαρελένη μου είχε λείψει περισσότερο
    Άλλα μην φανταστείς πως της εχω μεγαλύτερη αδυναμία από την Μελένια η το Δυοσμαράκι...άλλα να... ήταν και η πρώτη που γνώρισα...πως να το κάνουμε
    χαχαχα

    κοτσυφοφιλιά ένα σωρό και για τις τρεις σας


    τσίου!!!!!!
    υγ
    έχασες τελικά εχτές...σούπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέτοια ώρα ... γράφουμε κάπου κάπου ορά

    χαχαχαχα

    ξανα τσίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ανεβήκατε πάνω στην σκηνή;
    να λικνιστείτε;
    έστω με παραδοσιακές φορεσιές;

    καλημέρεςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @vad
    Τι να κάνεις...η μία δέχεται τις προτιμήσεις της άλλης....Καμιά φορά είναι αντικρουόμενες αλλά όπως λες χρειάζονται αμοιβαίες υποχωρήσεις όταν "συνδιακοπεύεις"

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @karaflokotsyfas
    Αγαπημένε μου κοτσυφάκο,
    Προτεραιότητα έχει το κοτσυφόπουλο να μην ξυπνήσει και οι μουσικές εδώ θα είναι δεν χάνονται....
    Οσο για την Καλλικατζαρελένη δεν εμφανίζεται συχνά γιατί είναι low profile. Παρεμβαίνει σπάνια, μοναχά όταν εκρήγνυται....όμως είναι πάντα κοντά μας...
    Καλημερούδια εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @basnia
    Στο τσακ είμασταν αλλά χωρίς τις παραδοσιακές μας φορεσιές αφού η Μελένια δεν μας επέτρεψε να τις φορέσουμε. Δεν θα είμασταν λέει "in" ντυμένες με παραδοσιακές φορεσιές σε μια ροκ συναυλία...
    Καλημέεεεερεςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Rock μουσική η Μελένια;Ή η Καλλικαντζαρελένη;
    Λοιπόν η μουσική αλλά και η σκηνική παρουσία είναι Pink Floyd.
    Και η ψυχεδέλεια που βγάζουν.
    Αλλά πάντα το πρωτότυπο είναι πάντα καλύτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστέ μου, πόσο μου έχουν λείψει οι διακοπές ΜΟΝΟ κοριτσοπαρέα!!!
    Σε ένα μήνα κι'εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να είμαι ειλικρινής και εγώ το κρεβάτι μου θα έψαχνα!

    Πάντως οι Think Floyd δεν είναι και πάρα πολύ διάσημοι, ρώτησα τον συγκάτοικο (Αγγλος) που είναι εξπέρ στα του ροκ και δεν τους ήξερε!

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένο μου Δυοσμαράκι Καλοί...ειναι...αλλα έχουμε και
    καλύτερα συγκροτήματα στην χώρα μας

    καλο Σαββατοκύριακο

    τσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν τους είχα ακουστά τους Think Floyd. Πολύ καλό το τραγούδι.

    Πάω άνετα σε ροκ συναυλία και σε παραδοσιακή.

    Η μουσική είναι μία. Ή μάλλον δύο. Καλή και κακή. Τώρα τι θεωρεί ο καθένας καλή και τι κακή είναι μεγάλη κουβέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τhink floyd!! χαχαχα!!!
    Eπειδή έχουν συμπάθεια στους pink floyd!! Καλά dyosmaraki εγώ στη θέση σου δεν θα πήγαινα!! Άκου Τhink floyd!! Τρομερό!! Ακόμα γελάω!!!
    Και όχι...δεν τους ξέρω...μα καθόλου όμως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Rock μουσική η Μελένια καλέ μου Λάκωνα. Καμιά άλλη...μοναχά αυτή μας σέρνει σε τέτοιες εκδηλώσεις...
    Οσο για αυτά που λες τι να σου πω...εγώ μοναχά για καμιά καραγκούνα άμα με ρωτήσεις θα ξέρω να σου απαντήσω...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @antoine
    Είδες τι κάνει η ανάγκη καλέ μου Antoine???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @patsiouri

    Ναι η αλήθεια είναι πως έχει άλλο γούστο, Αφροδίτες εν δράσει...
    Αντε με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ndn

    Για να το λες εσύ κάτι περισσότερο ξέρεις....
    Οχι τίποτα άλλο για να μη νοιώθω ενοχές για την άγνοιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @karaflokotsifas

    Συμφωνώ....συμφωνώ αγαπημένε μου κοτσυφάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @amelie dimitra
    Θάλεγα πως προτιμώ την παραδοσιακή αν και όπως βλέπεις πήγα και σε ροκ συναυλία...

    Δεν ήταν τελικά κακοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @cinderella
    Ευτυχώς καλή μου γιατί νόμιζα πως μοναχά εγώ δεν τους ήξερα καθόλου μα καθόλου....λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ποιά είναι η γνώμη σας;